Gwarancja
Warunki gwarancji:
- Firma Comtrade Krzysztof Mazgaj – Gwarant udziela gwarancji na sprawne działanie sprzętu.
- Gwarancja udzielana jest na czas określony, liczony od daty zakupu sprzętu. Okres gwarancji liczony jest w miesiącach. Okres gwarancji to: 24 miesiące na: nowe rzeczy, chyba, że na karcie produktu podano inaczej; 12 miesięcy na: komputery używane, laptopy używane, monitory używane, serwery używane, telefony używane, tablety używane, zestawy komputerowe używane; 6 miesięcy na: drukarki używane, akcesoria i podzespoły używane. Gwarancja może być rozszerzona.
- W ramach gwarancji Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych tkwiących w sprzęcie i ujawnionych w terminie określonym w gwarancji.
- Gwarancja nie obejmuje czynności takich jak: instalacja sprzętu, konserwacja, instalacja oprogramowania.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych po sprzedaży, spowodowanych niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem sprzętu, przechowywaniem, konserwacją lub transportem.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z przepięć w sieci elektrycznej, telefonicznej lub LAN. Zaleca się używania zasilaczy UPS lub filtrów przeciw przepięciowych.
- Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą lub nie zgodną z instrukcja obsługi kompletacją, zabudową lub instalacją jak też samowolną przeróbką lub naprawą.
- Gwarancja nie obejmuje materiałów i podzespołów eksploatacyjnych (używane baterie i akumulatory objęte są 30-sto dniową gwarancją rozruchową).
- Ujawnione wady fizyczne zostaną usunięte niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do serwisu Gwaranta, a okres naprawy nie powinien przekraczać 14 dni. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu do 28 dni. Okres naprawy gwarancyjnej przedłuża odpowiednio czas udzielonej gwarancji.
- Sprzęt podlegający reklamacji powinien zostać dostarczony do Gwaranta osobiście, zwykłą przesyłką pocztową lub osobiście, przesyłką kurierską w trybie Door to Door (na koszt serwisu) jedynie po uprzednim zgłoszeniu. W przypadku reklamacji sprzętu wolnego od wad koszty badań serwisowych ponosi Uprawniony z gwarancji wg. aktualnego cennika serwisu.
- W przypadku przesyłek kurierskich wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytego i bezpiecznego opakowania oraz ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu ponosi Klient.
- Kupujący ma prawo do wymiany sprzętu na wolny od wad, jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw, a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub serwis Gwaranta stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe.
- W przypadku, kiedy podlegający w ramach reklamacji wymianie sprzęt nie może zostać wymieniony na taki sam określony co do gatunku (np. została zakończona jego produkcja), Gwarant ma prawo wymienić na sprzęt inny o parametrach technicznych i eksploatacyjnych zbliżonych do reklamowanego.
- W razie wymiany sprzętu na wolny od wad, Kupujący obowiązany jest zwrócić reklamowany sprzęt w stanie kompletnym. W przeciwnym wypadku Gwarant obciąży Uprawnionego z gwarancji kwotą stanowiącą równowartość brakujących lub uszkodzonych części.
- Nalepki na podzespołach i inne oznaczenia charakterystyczne nie mogą być uszkodzone bądź zatarte. Uszkodzenie nalepki w sposób uniemożliwiający jednoznaczne odczytanie umieszczonego na niej symbolu Gwaranta lub numeru seryjnego spowoduje utratę gwarancji.
- Wszelkie zmiany lub poprawki w treści karty gwarancyjnej mogą być dokonywane jedynie przez upoważniona osobę oraz muszą zostać opieczętowane podpisem i pieczęcią Gwaranta.
- Sprzęt do serwisu powinien być dostarczony kompletny, w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym go przed uszkodzeniami w transporcie.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych na jakimkolwiek nośniku. Obowiązkiem uprawnionego z gwarancji jest zrobienie kopii zapasowych. Sprzęt z zainstalowanym oprogramowaniem nie posiadającym certyfikatu autentyczności nie będzie przyjęty do serwisu. Przyjęcie do serwisu nastąpi w chwili dostarczenia licencji na zainstalowane oprogramowanie lub po usunięciu oprogramowania bez licencji przez uprawnionego z gwarancji.